سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود سانسور نشده فیلم منشی مخصوص من

پنج شنبه 99/2/18
1:11 عصر
babak

دانلود سانسور نشده فیلم منشی مخصوص من محصول 1399 اثری از صالح دلدم, دانلود سانسور نشده فیلم منشی مخصوص من با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود سانسور نشده فیلم سینمایی ایرانی منشی مخصوص من جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه دانلود سانسور نشده فیلم

 فیلم منشی مخصوص من

دانلود فیلم منشی مخصوص من

 

نس تو ام و با آشناخته‌ام به سف?د? کبوتران قسم که من به خ?ال تو پ?وند دارم و هر روز خیال‌های بلوغ خود را م? شمرم و در باغچه‌های کنار حوضِ پر از ماه? می‌کارم و نارون‌های آن را باز تول?د می‌کنم حر?صانهفتاب رابطه دارم و آوازهای ??ن ا?ن سرزمین را شنیده‌ام و در مخوف‌ترین شب‌ها مهتاب را بر سفره‌ات تابانده‌ام مرا باد به ا?ن سرزمین آورده است و نی‌لبک‌های خون?ن مهر من بوده است و سایه‌ی آفتاب ش?ربها?م من 

اسامی بازیگران منشی مخصوص من

حسام نواب صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، شهرام تیموریان، سیاوش قاسمی، ساناز نام دوست، اردشیر کاظمی، امیرحسین داودی و هاوار قاسمی

خلاصه داستان منشی مخصوص من:

منشی مخصوص من به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم در سال 92 تولید شده و تا کنون نتوانسته بود مجوز اکران دریافت کند. این فیلم مضمونی کمدی اجتماعی با درون مایه سیاسی دارد.

تاریخ اکران

«منشی مخصوص من» پس از شش سال توقیف اکران آنلاین می‌شود در صورت نهایی شدن برنامه اکران آنلاین «منشی مخصوص من» سومین فیلمی است که در ایام شیوع کرونا به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

به زودی 

منشی مخصوص من حتما قاچاق می‌شود اما چاره‌ای جز اکران نداریم/ سازمان سینمایی در خدمت صاحبان زر و زور است/ منفعت چه کسانی اجازه تصویب قانون کپی رایت را نمی‌دهد؟

 

 

فیلم منشی مخصوص من – Monshie Makhsoose Man Film سال ساخت: 1392 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: صالح دلدم

.

 

فیلم منشی مخصوص من