سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم معکوس پولاد کیمیایی بطور مجانی

جمعه 98/9/22
6:9 عصر
babak

دانلود آهنگ فیلم معکوس بطور مجانی توسط پولاد کیمیایی, دانلود آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی معکوس بطور مجانی با موزیک ویدیو, دانلود آهنگ فیلم معکوس پولاد کیمیایی بطور مجانی با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 kb 128kb بطور مجانی

آهنگ فیلم معکوس

دانلود آهنگ فیلم معکوس

دلتنگی ها را برایم درد و دل کند از خجالت آب شدم.... ماه من! بعضی روزها دلم عجیب برای آسمان چشمانت تنگ می شود. بعضی روزها عجیب دلنوشته هایم برایت احساساتی می شوند. همان احساسی که چند وقتی است که پابند توست. همان احساسی که برای تو سر و دست می شکند. حتی در سکوت های شیرینت. حتی اگر حواست به من نباشد. این روزها جای خالی ات درد پایان ناپذیری ست که از تو دور افتاده ام. این روزها احساسم دلش می خواهد دوره بیفتد و همه فاصله ها را از سر راه بردارد. ماه من! دلم بد قلق شده

خواندن پولاد کیمیایی برای معکوس پولاد کیمیایی برای فیلم خودش با ترانه ای از پدرش خواند! شعر: مسعود کیمیایی،خواننده: پولاد کیمیایی،آهنگساز: مهدی عبدی، ساخت موزیک‌ویدئو: آرش وزیری‌تبار (در استودیو دومینو) فیلم سینمایی «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی، تهیه‌کنندگی مسعود کیمیایی، سرمایه‌گذاری محمد خوشنام و با بازی بابک حمیدیان، شهرام حقیقت‌دوست، لیلا زارع، علیرضا کمالی، با حضور اکبر زنجان‌پور، پروانه معصومی و سیاوش طهمورث ساخته شده است و پخش آن را «فیلم آفرین» برعهده دارد. خلاصه داستان فیلم «معکوس» فیلمی اجتماعی، خانواده‌ محور و درباره یک مسابقه اتومبیل رانی غیرقانونی است که لایه‌هایی از اکشن هم دارد.

دانلود آهنگ , دانلود رایگان فیلم معکوس , دانلود فیلم ایرانی معکوس , دانلود فیلم معکوس 1080p , دانلود فیلم معکوس با لینک مستقیم , دانلود فیلم معکوس پولاد کیمیایی , دانلود کامل فیلم معکوس

 

 

 

 

دانلود آهنگ فیلم معکوس