سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم من می ترسم دسترسی مجاز

یکشنبه 97/11/14
3:15 عصر
babak

دانلود رایگان کامل فیلم من می ترسم دسترسی مجاز 1398 اثری از بهنام بهزادی, دانلود فیلم من می ترسم دسترسی مجازبا لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی , دانلود فیلم من می ترسم دسترسی مجاز سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژهدسترسی مجاز

دانلود فیلم من می ترسم

دانلود فیلم من می ترسم

 

دیده در آینه صبح تو را می بیند . از گریبان تو صبح صادق، می گشاید پر و بال . تو گل سرخ منی تو گل یاسمنی تو چنان شبنم پاک سحری؟ نه، از آن پاکتری . تو بهاری؟ نه، بهاران از توست . از تو می گیرد وام، هر بهار این‌همه زیبایی را . هوس باغ و بهارانم نیست ای بهین باغ و بهارانم تو ! "حمید مصدق" برچسب‌ها: اشعار حمید مصدق 3 نظر | توسط: نیما چهارشنبه اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:24 ق.ظ در میان من و تو فاصله هاست در میان من و تو فاصله هاست گاه می اندیشم می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری 

فیلم من می ترسم – Man Mitarsam Film تهیه کننده: ؟ | نویسنده و کارگردان: بهنام بهزادی سال ساخت: 1397 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود اسامی بازیگران من می ترسم پوریا رحیمی سام خلاصه داستان من می ترسم: فیلمبرداری «من می ترسم» به پایان رسید/پوریا رحیمی سام در نقشی متفاوت. آخرین سکانس چهارمین ساخته بهزادی، به تازگی در خیابان های تهران فیلمبرداری شد و به زودی مراحل فنی «من می ترسم» آغاز خواهد شد/ پوریا رحیمی سام که سال ها در حوزه تیاتر فعالیت داشته و تا کنون در فیلم هایی همچون «احتمال باران اسیدی»، «ناهید»، «چهارراه استانبول» و…به ایفای نقش پرداخته است، با نقش و گریمی کاملا متفاوت در «من می ترسم» جلوی دوربین بهنام بهزادی رفت. خبرهای جدید از من می ترسم … تاریخ اکران فیلم من می ترسم … زمان پخش در شبکه نمایش خانگی … گالری عکس های فیلم من می ترسم

 

 

 

 

دانلود فیلم من می ترسم