سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم موج اف ام ردیف 48 با لینک مستقیم

شنبه 97/9/17
2:31 عصر
babak

دانلود رایگان کامل فیلم موج اف ام ردیف 48 با لینک مستقیم 1398 اثری از کیارش اسدزاده, دانلود فیلم موج اف ام ردیف 48 با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی , دانلود فیلم موج اف ام ردیف 48 با لینک مستقیم سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه با لینک مستقیم

دانلود فیلم موج اف ام ردیف 48

دانلود فیلم موج اف ام ردیف 48

 

ب.ظ چه خوب که یافتمت دیروز وقتی کنارت بودم احساس پرنده ای را داشتم که در کنار آدم ها امنیتی وصف ناپذیر داشت! احساس گلی را که چیده نشد و جاماند از گلفروشی ها و گلدان های بلورین حس می کردم درختی خوشبختم که جاده، دیگر از او عبور نخواهد کرد و گاه خودم را رودی آزاد می دیدم بی هیچ سد و معبری... دیروز وقتی کنارت بودم چون جشنِ روزهایِ استقلال، احساس شادمانی می کردم! چون بزرگداشت سربازی ملی، احساس غرور و طالع ام به شکلی ستودنی داشت رقم می خورد چه خوب که یافتمت دیروز اح

فیلم موج اف ام ردیف 48 – Fm Wave 48 Film نویسنده, تهیه کننده و کارگردان: کیارش اسدزاده سال ساخت: 1397 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران موج اف ام ردیف 48مرتض ی آقاحسینی, مجید آقاکریمی, شیوا ابراهیمی, ستاره اسکندری, رضا بهبودی, ستاره پسیانی, امیر جنانی, نیما رییسی, کاظم سیاحی, نوال شریفی, هوتن شکیبا, بانیپال شومون, آرزو عالی, علی فروتن, معصومه قاسمی‌پور, الهام کردا, طوفان مهردادیان, حسام نورانی, وحید بقراط پور, دیبا خاتمی, برهانه رجبی, میلاد شجره, کاوه عابدین, سجاد گودرزی

خلاصه داستان موج اف ام ردیف 48: روی موج اف ام، ردیف 48 اتفاقاتی در حال وقوع است.

خبرهای جدید از موج اف ام ردیف 48 فیلم تازه کیارش اسدزاده آماده نمایش شد/ «موج اف ام، ردیف 48» در راه جشنواره فجر. این کارگردان درباره شرایط فیلمسازی امروز نیز گفت: من اصولا آدم گله مندی نیستم حتی اگر کار نکنم باز هم به نظرم گله و شکایت راهش نیست. اگرچه مثل دیگر همکارانم رضایتی از این شرایط ندارم اما فکر می کنم باید کار خودم را انجام دهم و دنبال فرصت ها بگردم. شاید برخی منتظرند از آسمان برای شان ببارد اما باید خودشان دست به کار شوند.

 

 

 

 

دانلود فیلم موج اف ام ردیف 48