سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود سریال ریکاوری قسمت سوم 3 کیفیت عالی

دوشنبه 97/7/30
6:17 عصر
babak

دانلود سریال ریکاوری 7 آذر 97 قسمت سوم 3 کیفیت عالی , دانلود رایگان کامل قسمت سوم 3 کیفیت عالی سریال ریکاوری با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی , دانلود قسمت سوم 3 کیفیت عالی سریال ریکاوری مجموعه نمایش خانگی ایرانی جدید ساخته بهادر اسدی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه کیفیت عالی

دانلود سریال ریکاوری

 

دانلود سریال ریکاوری قسمت سوم

 

 می شود صفر! مرا یاد بگیر مثل نیمکت آخر زنگ آخر و دستانی که نام تو را مدام روی چوب حک می کرد، مرا یاد بگیر... شاعر: ناشناس! 5 نظر | توسط: نیما دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ق.ظ آن قدر جذابیت داری که حیرت می کنم من به بعضی چهره‌ها چون زود عادت می‌کنم پیش‌شان سر بر نمی‌آرم، رعایت می‌کنم هم‌چنان که برگ خشکیده نماند بر درخت مایه‌ی رنج تو باشم رفع زحمت می‌کنم این دهانِ باز و چشم بی‌تحرّک را ببخش آن‌ قدر جذّابیت داری که حیرت می‌کنم کم اگر با دوستانم می‌نشینم جرم توست هر کسی را دوست دارم در تو رؤیت می‌کنم فکر کردی چیست موزون می‌کند شعر مرا؟ در قدم برداشتن‌های تو دقت می‌کنم یک سلامم را اگر پاسخ بگویی می‌روم لذتش را با تمام شهر قسمت می‌کنم ترک افیونی شبیه تو اگر چه مشکل است روی دوش دیگران یک روز ترکت 

خبرهای جدید ریکاوری سریال جدید ریکاوری به زودی توسط تصویر دنیای هنر وارد شبکه نمایش خانگی خواهد شد.Legall, full & direct download Recovery 2018 new iranian Series by Bahar Asadi ریکاوری – Recovery سال ساخت: 1397 |پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: مهرداد نیکنام | تهیه کننده: جمال گلی | کارگردان: بهادر اسدی میثم ابراهیمی خواننده ریکاوری شد: دانلود آهنگ تیتراژ سریال ریکاوری زمان پخش 23 آبان 97. (این تاریخ سومیه احتمالی و غیررسمی از سوی شرکت پخش کننده است و ممکن است در آینده دستخوش تغییر شود)

اسامی بازیگران قسمت سوم ریکاوری هومن برق نورد, پوریا پورسرخ, مجید واشقانی, مریم معصومی, شیوا طاهری و ندا قاسمی

خلاصه داستان قسمت سوم ریکاوری: داستانی است درباره رفاقت، عشق و خیانت بین سه خانواده‌ی بابک، مسعود و سهیل که شرکای کاری و دوستان قدیمی هستند. بابک سردبیر مجله‌ی پرفروشی‌ است و سهیل و مسعود همکاران او در نشریه هستند، هرکدام در زندگی مشترکشان دچار مسائلی شده‌اند و برای فرار زا زندگی روزمره و کاری و چند روز دوری از همسرانشان تصمیم می‌گیرند بدون اطلاع خانواده به سفر مجردی و به اصطلاح خودشان ریکاوری بروند.

زمان پخش 7 آذر 97

 

 

 

 

 

دانلود سریال ریکاوری