سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود سریال ممنوعه قسمت 4 چهارم کیفیت عالی

شنبه 97/7/7
8:57 عصر
babak

دانلود سریال ممنوعه 9 مهر 97 قسمت چهارم 4 کیفیت عالی 1080p, دانلود رایگان کامل قسمت چهارم 4 کیفیت عالی سریال ممنوعه با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود قسمت چهارم 4 کیفیت عالی سریال ممنوعه مجموعه نمایش خانگی ایرانی جدید ساخته امیر پورکیان بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip کیفیت عالی

دانلود سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه قسمت چهارم

 

یست، من و تو کم چیدیم وقتِ گل دادنِ عشق، رویِ دار قالی بی سبب حتی پرتابِ گلِ سرخی را ترسیدیم خواندنی ها کم نیست، من و تو کم خواندیم من و تو ساده ترین شعرِ سرودن را در معبر باد، با دهانی بسته واماندیم من و تو کم بودیم من و تو اما در میدان ها، اینک اندازه ی ما می روییم ما به اندازه ی ما، می بینیم ما به اندازه ی ما، می چینیم ما به اندازه ی ما، می روییم ما به اندازه ی ما، می گوییم من و تو... کم نه که باید شبِ بی رحم و گلِ مریم و بیداریِ شبنم باشیم من و تو... خم نه و در هم نه و کم هم نه که می باید... با هم باشیم من و تو حق داریم، در شبِ این جنبش، نبضِ آدم باشیم من و تو حق داریم، که به اندازه ی ما هم شده 

 سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از پر ستاره ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است و اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی، سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد. آن هم با بازی بازیگرانی که در سالهای اخیر هنرنمایی موفق آنها را در تلویزیون و سینما شاهد بودیم. برخی از بازیگران این سریال برای نخستین بار در تولیدات شبکه های خانگی حضور پیدا کرده اند که میتواند طرفداران آن ها را برای خرید این مجموعه در روزهای آینده ترغیب کند.

اسامی بازیگران قسمت چهارم ممنوعه نیکی کریمی، خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی،پژمان بازغی، الهه حصاری،هادی حجازی فر و مجید مظفری.

خلاصه داستان قسمت چهارم ممنوعه: این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است . خاطره اسدی از بازیگران این سریال قبلا در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، بزودی کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار خواهد شد. بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

زمان پخش 9 مهر 97.

 

 

 

 

دانلود سریال ممنوعه