سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم کلوب همسران بدون سانسور

جمعه 97/6/16
3:43 عصر
babak

دانلود رایگان کامل فیلم کلوب همسران بدون سانسور اثری از مهدی صباغ زاده, دانلود فیلم کلوب همسران بدون سانسور با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم کلوب همسران بدون سانسور سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بدون سانسور

دانلود فیلم کلوب همسران

دانلود فیلم کلوب همسران

 

بشوم جا دارد چشم یک دهکده افتاده به زیبایی تو یعنی این دهکده، یک دهکده رسوا دارد کوزه بر دوش سر چشمه بیا تا گویند عجب این دهکده سرچشمه زیبا دارد در تو یک وسوسه ی مبهم و سر گردان است از همان وسوسه هایی که یهودا دارد عشق را با همه ی شیرینی و شور انگیزی لحظه هایی است که افسوس و دریغا دارد بی قرار آمدن، آشفتن و آرام شدن حس گنگی است که من دارم و دریا دارد یخ نزن رودِ معمایی من ،جاری باش دل دریای ام، آغوش پذیرا دارد. "محمد سلمانی" برگرفته از وبلاگهاست پشت کردی به من و پشت به دنیا کردم این غم انگیزترین معنی حیرانی هاست باید از این قفس سینه به بیرون بپرم خودکشی جیغ ترین چاره ی

فیلم کلوب همسران – Cloob Hamsaran Film سال ساخت: 1397 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ؟ | نویسنده: ؟ | کارگردان : مهدی صباغ زاده

اسامی بازیگران کلوب همسران محمدرضا شریفی نیا، میترا حجار، لادن مستوفی، گوهر خیراندیش،محمدرضا هدایتی، بیژن بنفشه خواه، شقایق فراهانی و علی انصاریان خلاصه داستان کلوب همسران: فیلمی کمدی است. خبرهای جدید از کلوب همسران فیلمبرداری فیلم «کلوب همسران» به تازگی آغاز شده است./ 20 امرداد 97 تاریخ اکران فیلم کلوب همسران …. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی … گالری عکس های فیلم کلوب همسران …

 

 

 

 

دانلود فیلم کلوب همسران