سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم دینامیت کیفیت عالی

پنج شنبه 97/5/18
12:3 صبح
babak

دانلود رایگان کامل فیلم دینامیت کیفیت عالی اثری از مسعود اطیابی, دانلود فیلم دینامیت کیفیت عالی با لینک مستقیم کم حجم, دانلود فیلم دینامیت کیفیت عالی سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه کیفیت عالی

دانلود فیلم دینامیت

دانلود فیلم دینامیت

 

ریخته است و می توانم عاشقانه بنویسم : تمام این سال ها دیوانه وار عاشقت بودم ! "منیره حسینی" برچسب‌ها: اشعار منیره حسینی 3 نظر | توسط: نیما پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ق.ظ شرط عاشقی اگر روزی به جرم سرخ احساس برای شاخه ای یخ ناله کردم برای ماندن و پروانه گشتن به روی زندگیمان سایه کردم اگر روزی ته یک قصه را من برای دلخوشی افسانه کردم اگر بازآمدی اینجا کنارم به روی عاشقی پیمانه کردم اگر روزی میان کوچه عشق کنار تو خزان را بیمه کردم میان سایه ای از جنس لبخند من اینجا با تو شاید لانه کردم. "

فیلم دینامیت – Dynamite Film سال ساخت: 1397 |پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ابراهیم عامریان | نویسنده: ؟ | کارگردان: مسعود اطیابی

اسامی بازیگران دینامیت احمد مهرانفر, نازنین بیاتی, زیبا کرمعلی, نادر سلیمانی خلاصه داستان دینامیت: «دینامیت» جدیدترین همکاری اطیابی و عامریان بعد از فیلم «تگزاس» است که این روزها با فروش بیش از 14 میلیارد تومان همچنان در سینماها در حال اکران است. این فیلم چند بازیگر شناخته شده دیگر هم دارد که به زودی انتخاب و معرفی می شوند. خبرهای جدید از دینامیت پیش تولید فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان از چندی پیش آغاز شده و به زودی جلوی دوربین می‌رود. / 6 امرداد 97

 

 

 

 

دانلود فیلم دینامیت