سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم کنتس سلما بطور مجانی

جمعه 97/4/8
6:27 عصر
babak

دانلود رایگان کامل فیلم کنتس سلما بطور مجانی اثری از حسن فتحی, دانلود فیلم کنتس سلما بطور مجانی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم کنتس سلما بطور مجانی سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بطور مجانی

دانلود فیلم کنتس سلما

دانلود فیلم کنتس سلما

 

ا را می‏توان دید و باور نکرد و بسیاری چیزها را ندیده باور کرد. هلیا! یک سنگ بر پیشانی سنگی ِ کوه خورد، کوه خندید و سنگ شکست. یک روز، کوه می شکند؛ خواهی دید... "نادر ابراهیمی" از کتاب: بار دیگر شهری که دوست می داشتم برچسب‌ها: متن های نادر ابراهیمی، بار دیگر شهری که دوست می داشتم 1 نظر | توسط: نیما دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:12 ق.ظ کاش بیایی کاش می شد زخم هایم را یک به یک گره می زدم... یادت هست؟ در بستری از انتظار و بوسه تار و پود موهای تو را با خیال عاشقی هایم می بافتم... کاش بیایی تمام زخم های پریشانم را با صبر و اشتیاق آغوشت شانه کنی! اصلا تو بیا من تمام خودم را می بافم به رد پای تو... "علیرضا اسفند

کنتس سلما - contes selma تهیه‌ کننده: محمد امامی | کارگردان :حسن فتحی سال ساخت: 1397 | سال پخش: ?| پخش کننده: کول دانلود

لیست بازیگران فیلم کنتس سلما هنوز با هیچ بازیگری قرارداد بسته نشده است.

 خلاصه داستان کنتس سلمافیلم که درون مایه ای عاشقانه داردبه زندگی پرفراز و نشیب یک دختر جوان می‌پردازد و قرار است افرون بر ایران، فیلمبرداری آن در کشور دیگری نیز انجام شود.کنتس سلمابر پایه رمانی با همین نام نوشته فریده گلبو ساخته می شود.

اخبار فیلم کنتس سلماگفته شده است که حسن فتحی پیش از ساخت فصل دوم شهرزاد این فیلم را خواهد ساخت.

علی معلم: این فیلم براساس رمان معروفی با همین نام، نوشته فریده گلبو از نویسندگان رمان‌های جذاب ساخته می‌شود که دو، سه سالی است برای ساخت آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم. وی ادامه داد: دو نسخه فیلمنامه از این رمان توسط حسن فتحی و مینو فرشچی نوشته شده که هم اکنون بازنویسی نهایی توسط فتحی انجام می‌شود و امیدواریم با آغاز مراحل تولید در نیمه اول امسال فیلمبرداری را آغاز کنیم.

 27 خرداد:کنتس سلما پس از شهرزاد 2 ساخته می شودعلی معلم در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان: مدتی روی فیلمنامه این اثر کار کردیم و کم کم در حال آماده سازی نسخه نهایی هستیم. وی افزود: هم اکنون به دنبال نقس «سلما» می‌گردیم و امیدوارم بتوانیم هنرپیشه جدیدی را برای ایفای این نقش پیدا کنیم. البته ترجیح می دهیم چهره نباشد، مگر این که مجبور شویم.

 این فیلم کاری اجتماعی است که مساله روز را در خود دارد و از طرفی داستان جذاب و زیبایی را به مخاطب ارایه می دهد، امیدوارم این فیلم را بتوان در سطحی ساخت که قابلیت ارسال به جشنواره بین المللی را داشته باشد. معلم در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص زمان ساخت «کنتس سلما» خاطر نشان کرد: به طور قطع امسال ساخته می شود اما اینکه در تابستان و یا پاییزاتفاق بیفتد، هنوز مشخص نیست؛ چون اول باید تکلیف پروژه «شهرزاد 2» مشخص شود.

 20 تیر 95 - علی معلمدر گفتگو با خبرگزاری سدا و سیما :

پیش تولید در پاییز آغاز می شود و فیلم در زمستان کلید می خورد. پس از پایان کار حسن فتحی در شهرزاد این کار را آغاز خواهیم کرد. فیلمبرداری کار در تهران و پاریس انجام می شود و طبق پیش بینی ها کل مراحل فنی این فیلم شش ماه طول می کشد.
او دربارهقصه «کنتکس سلما» افزود: این فیلم برگرفته از رمان فریده گلبو است و درباره دختری 17 ساله است که در مسیر زندگی تا میانسالی با فراز و نشیب های زیادی روبرو می شود. وی گفت: تصمیم نداریم این فیلم را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

17 اسپند 95 - علی معلم: امیدوارم حسن فتحی کارگردانی کنتس سلما را که در نیمه دوم سال 96 ساخته خواهد شد بپذیرد!

29 خرداد 97: انصراف حسن فتحی از ساخت «بامداد خمار» و تصمیم بر ساخت فیلم‌سینمایی «کنتس سلما».

جوایز و افتخارات کنتس سلما .... تاریخ اکران کنتس سلما ... زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 4 تا 6 ماه پس از اکران. 

 

 

 

 

دانلود فیلم کنتس سلما