سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود آلبوم شال کاوه آفاق 1397 کم حجم

چهارشنبه 97/4/6
2:41 عصر
babak

دانلود آلبوم جدید شال کم حجم 1397 از کاوه آفاق با لینک مستقیم, دانلود رایگان کامل جدید ترین البوم کاوه آفاق شال کم حجم, دانلود آلبوم موسیقی کاوه آفاق کم حجم به نام شال با کیفیت بالا کم حجم

دانلود آلبوم یادم تو را فراموش کاوه آفاق

دانلود آلبوم شال کاوه آفاق

 

م دلش گرفته، خوابش خراب، گهواره اش شکسته است. دیگر چه وقت گفتن از رودِ گریه وُ آن راز سر بسته است؟! "سیدعلى صالحى" از دفتر: ساده بودم، تو نبودی، باران بود برچسبها: اشعار سید علی صالحی، کتاب ساده بودم، تو نبودی، باران 4 نظر | توسط: نیما سهشنبه 16 آذرماه سال 1395 ساعت 07:50 ق.ظ مرا نام تو کفایت می کند از حدس و گمان های تو ویران نمی شوم مرا نام تو کفایت می کند تا در سرما و بوران زمان و هفته را نفی کنم مرا که می دانی نه قایق است، نه پارو بر تو خجسته باشد گیلاس هایی را که بر گیسوان آویخته ای تو صبر داری تا خواب من پایان پذیرد تا به دیدار من آیی. صبح است سبو را از اب پر کرده ام کتاب ها را با شراب 

در این کار با افرادی چون آرمان مهربان، اشکان دباغ، پدرام آزاد، شهاب آفاقی، آرین نایینی و... همکاری داشته‌ام. این خواننده اضافه کرد: بلافاصله بعد از انتشار آلبوم، برنامه تور کنسرت‌ها را آغاز خواهیم کرد و در هر کجا که بتوانیم مجوز دریافت کنیم روی صحنه خواهیم رفت. آلبوم "شال" که قطعات پرطرفداری مثل "شال"، "اتاق آبی" و... را شامل می‌شود به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری "ققنوس" و تهیه کنندگی محمدحسین توتونچیان روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. آفاق درباره این آلبوم در اینستاگرام نوشته است: پس از سال‌ها بهترین آثارم سرانجام مجوز انتشار گرفتند تا به قول خودم عمل کرده باشم و این آلبوم بهترین‌های من است و "شال" را بی کم و کاست در آلبوم رسمی خواهید شنید.

 

 

 

دانلود آلبوم شال کاوه آفاق