سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم خورشید نیمه شب بدون سانسور

یکشنبه 97/3/20
1:9 عصر
babak

دانلود رایگان کامل فیلم خورشید نیمه شب بدون سانسور اثری از شبیر شیرازی, دانلود فیلم خورشید نیمه شب بدون سانسور با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم خورشید نیمه شب بدون سانسور سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بدون سانسور

دانلود فیلم خورشید نیمه شب

دانلود فیلم خورشید نیمه شب

 

سال 1392 ساعت 10:09 ق.ظ مراسم کتابخوانی تنم را بکشم به لبهات میسوزم؟ یا آب میشوم؟ بگذار برات کتاب بخوانم بنشین اینجا کتاب را بگیر توی دستهات ورق بزن دستم را دورت حلقه میکنم از بالای شانهات کتاب نفس میکشم لای موهات ورق بزن. اگر توی گوشت گفتم دوستت دارم و فرار کردم چی؟ از پلههای کودکی بالا میآیم تاب میخوری در تنهایی من عاشقت میشوم نگاهت مرا مرد میکند. دلتنگیام را به کی بگویم وقتی نیستی؟ تا کجا راه بروم تا تمام شوم؟ مثل یک جاده... نیستی که! من هم عادت نمی‌کنم آقای من! همین. کتاب را بالا بگیر ببینم گاهی هم برگرد و بوسم کن. حواست به داستان هست؟ نه بیا از اول شروع کنیم. دیدی؟ دیدی باز عاشقت شدم؟

خورشید نیمه شب -  سال ساخت: 1394 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: شهاب حسینی | نویسنده: ؟ | کارگردان: شبیر شیرازی

اسامی بازیگران خورشید نیمه شب شهاب حسینی ، رضا یزدانی ، آرمان درویش ، سنبل اعظمی ، آزاده مهدی زاده ، سید علی سجادی و سمانه اسماعیلی .

 خلاصه داستان خورشید نیمه شب: 9 روز از زندگی خواننده جوانی را به تصویر می کشد که متفاوت ترین روزهای عمر او به حساب می آیند.

خبرهای جدید از خورشید نیمه شب شهاب حسینی که تهیه کننده فیلم «خورشید نیمه شب» است در بخشی از این فیلم همراه با رضا یزدانی در سکانس کنسرت جلوی دوربین رفته است. به گزارش خبرگزاری مهر، این در حالی است که آرمان درویش و سنبل اعظمی ایفاگر نقش های اول این فیلم هستند و در سکانس های مربوط به کنسرت، درویش نیز حضور داشته است. آزاده مهدی زاده، سید علی سجادی و سمانه اسماعیلی نیز بازیگرانی هستند که در کنار آرمان درویش و سنبل اعظمی بازی در دیگر نقش های اصلی «خورشید نیمه شب» را برعهده دارند. شهاب حسینی در این فیلم علاوه بر تهیه کنندگی، وظیفه انتخاب بازیگر و بازیگردانی را نیز به عهده داشته است. «خورشید نیمه شب» محصولی از مجموعه شهر فرش است که شهاب حسینی مدیریت فرهنگی آن را بر عهده دارد.

 

 

 

دانلود فیلم خورشید نیمه شب