سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فصل سوم سریال شهرزاد قسمت 16 کم حجم

سه شنبه 97/2/18
6:18 عصر
babak

دانلود قسمت شانزدهم 16 فصل سوم سریال شهرزاد کم حجم, دانلود رایگان کامل قسمت 16 شانزدهم از فصل 3 سریال شهرزاد کم حجم با لینک مستقیم راحت اسان کیفیت بالا عالی, دانلود قسمت شانزدهم 16 فصل سه 3 شهرزاد کم حجم سریال ایرانی جدید ساخته حسن فتحی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه کم حجم

 قسمت شانزدهم فصل سوم شهرزاد

دانلود قسمت 16 فصل سوم شهرزاد

 

فیا درکار نباشد یعنی ترا تاریخ درکار نباشد... . مثل یک نور. نوری که هیچوقت کور نمی شود. هنوز کنار تو هستم اما دستهای تو دیگر سهم من نیست! تو در آغوش خاک... و من هنوز بیادت هستم. هنوز همراهت هستم. باران بهانه است. میخواهم ثانیه ای با تو باشم میخواهم بنویسم اما... زندگی من! برای تو حرفهای زیادی دارم. میخواهم خاطرات خوب را به یادت بیارم. میخواهم در کنار تو بخوابم. میخواهم باز باران ما را خیس کند. باز چشمهای نازت را زیر باران ببینم. شاید من لایق تو نیستم ولی به یادت می مانم. تا آخرین نفس. با هر باران، با هر شب، با هر گریه، با هر سکوت، با هر روز، با هر حرف، با هر خنده و با هر نفس به یاد تو هستم نازنینم... به قلم: پرکاس (با اندکی ویرایش) + بعضی عاشقانهها چون از دل برآمدهاند به دل مینشینند.و این، از آن عاشقانه بود... هر چند کمی تلخ! قلمت ما

شهرزاد 3 - Shahrzad 3 نویسنده: حسن فتحی و نغمه ثمینی سال ساخت: 96 | پخش: 96 | پخش کننده: کول دانلود شمار بخش ها: 16 | تهیه‌ کننده: محمد امامی | کارگردان: حسن فتحی

خلاصه داستان قسمت شانزدهم فصل 3 سریال شهرزاد ادامه داستان شهرزاد 2 است. در فصل سوم سناریو جذاب تر و تماشایی تر می شود و خبر احتمالی ازدواج دوباره شهرزاد و قباد می تواند باشد.

بازیگران قسمت شانزدهم سریال شهرزاد 3 شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی ، مصطفی زمانی ، پریناز ایزدیار، امیر جعفری ، گلاره عباسی، رضا کیانیان و...

زمان پخش قسمت شانزدهم فصل سوم شهرزاد در شبکه نمایش خانگی زمستان 96.

ترانه علیدوستی بازیگر سریال شهرزاد داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای 28 مرداد به بعد اتفاق می افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد زیرا این اثر معتقد است در تندباد حادثه ، عشق اولین قربانی است. مهدی سلطانی و مصطفی زمانی در سریال شهرزاد پیش از این مهدی سلطانی با انتشار پستی درباره زمان پخش فصل سوم شهرزاد نوشته بود:فصل سوم شهرزاد در حال فیلمبرداری است،اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود و پیشامد غیر منتظره ای روی ندهد ، قرار است پخش آن از اواسط زمستان 96 باشد.

 

 

 

 

دانلود قسمت 16 فصل سوم شهرزاد