سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم ول شدگان بطور مجانی

پنج شنبه 96/12/17
7:21 عصر
babak

دانلود فیلم ول شدگان بطور مجانی, دانلود رایگان کامل فیلم ول شدگان بطور مجانی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم ول شدگان بطور مجانی سینمایی ایرانی جدید ساخته کمال تبریزی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بطور مجانی

دانلود فیلم ول شدگان

دانلود فیلم ول شدگان

 

داشتنت ابدی ست" "حمید جدیدی " برچسب‌ها: اشعار حمید جدیدی 1 نظر | توسط: نیما پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:32 ق.ظ عاشق که باشی ... عاشق که باشی... چشم هایت را عاشقانه روی دنیا باز می کنی، صدای قار قار کلاغ ها، زیباترین سمفونی دنیا را در ذهنت تداعی می کند. نگاهت مهربان است، آنقدر که دلت می خواهد مادر تمام جوجه گنجشک های دنیا باشی. به آیینه که نگاه می کنی هنوز همان دختر شانزده ساله زیبایی را می بینی که عاشق پوشیدن شلوار پانک و کفش اسپرت سفید است. موهایت را دم اسبی می بندی، خط ها و چروک های صورتت را زیر کرم پودر می پوشانی و ناخن هایت را با وسواس بیشتری لاک می زنی. م

فیلم ول شدگان - Velshodegan Film سال ساخت: 1397 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده : رضا میرکریمی | نویسنده: ؟ | کارگردان : کمال تبریزیفیلمی با بازی لادن مستوفی متقاضی جشنواره جهانی فجر. 

اسامی بازیگران ول شدگان مهران مدیری، مهناز افشار، جواد یحیوی ...

خلاصه داستان ول شدگان: فیلمبرداری این فیلم به طور کامل در تهران انجام می شود و برخی از لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده است. «ول شدگان» یک کمدی اجتماعی است و فیلمنامه آن نیز توسط دو فیلمنامه نویس جوان به نگارش درآمده. در حال حاضر نسخه نهایی فیلمنامه نیز پس از چند بار بازنویسی آماده شده است.

خبرهای جدید از ول شدگان فیلم سینمایی «ول شدگان» به کارگردانی کمال تبریزی هم اکنون در آخرین مراحل پیش تولید قرار دارد و براساس برنامه ریزی ها با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین اوایل سال آینده در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

تاریخ اکران فیلم ول شدگان 1397 . زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ...

 

 

 

 

دانلود فیلم ول شدگان