سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود آهنگ تیتراژ سریال گلشیفته از نماشا

پنج شنبه 96/12/10
2:46 عصر
babak

دانلود آهنگ سریال گلشیفته از نماشا حمید هیراد, دانلود آهنگ تیتراژ سریال جدید گلشیفته از نماشا با موزیک ویدیو, دانلود آهنگ حمید هیراد برای سریال گلشیفته از نماشا بهروز شعیبی با تکست و متن اشعار ترانه ها از نماشا

آهنگ تیتراژ سریال گلشیفته

دانلود آهنگ سریال گلشیفته

نامت اندر دهن پیر و جوان اندازم تا کی این پرده جان سوز پس پرده زنم تا کی این ناوک دلدوز نهان اندازم دردنوشان غمت را چو شود مجلس گرم خویشتن را به طفیلی به میان اندازم تا نه هر بی‌خبری وصف جمالت گوید سنگ تعظیم تو در راه بیان اندازم اشعار حافظ، دانلود آهنگ، گرشا رضایی 0 نظر | توسط: نیما یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 07:29 ق.ظ از تو دل برنکنم تا دل و جانم باشد از تو دل برنکنم تا دل و جانم باشد می‌برم جور تو تا وسع و توانم

دانلود موزیک جدید حمید هیراد به نام دیوانه ی شهر. سریال گلشیفته متن ترانه دیوانه شهر حمید هیراد تو تمنای منو یار منو ای جان منی پس بمان تا که نمانم به تمنای کسی تو خودت روح و روانی تو آرامش جانی پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی شوریده و آزرده دل بی سرو پا من در شهر شما عاشق انگشت نما من دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست جانا به خدا من به خدا من به خدا من به خدا من به خدا من به خدا من مستی هر نگاه تو بند به بند موی من خیال ماه روی تو گر شود آرزوی من رسوا می کند مرا غوغا می کند مرا آتش میزند به دل شیدا میکند لینک های دانلود آهنگ سریال گلشیفته از حمید هیراد موزیک گلشیفته 320 -8.8 MB موزیک گلشیفته 128 -3.4 MB > دانلود سریال گلشیفته full & direct download new song & music video Golshifteh

 

 

 

دانلود آهنگ سریال گلشیفته