دانلود رایگان فیلم ساعت 5 پنج عصر از نماشا
دانلود رایگان فیلم ساعت پنج عصر از نماشا, دانلود رایگان کامل فیلم ساعت 5 عصر از نماشا با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود رایگان فیلم ساعت 5 پنج عصر از نماشا سینمایی ایرانی جدیدساخته مهران مدیری بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه از نماشا
میکنم تو را نگاه میکنم: چشمانت خلاصهی آتشفشان است، همرنگِِ خاکِ دیاری که دوستش میدارم ! چالِ کنجِ لبانت هلالکِ جُفتی ماه است با خورشیدی در قفا که مردمانِ سرزمینِ قلبِ مرا به وِلوِله وا میدارد با انگشتِ اشارهی رو به آسمان ! خندهات بارانِ مرواریدْ است و اخمت زلزلهیی که شهر آرزوهایم را ویران میکند ! تو را نگاه میکنم و جهان رنگ میبازد نگاهت میکنم و خود را نمیبینم ! "یغما گلرویی" از مجموعه: اینجا ایران است و من تو را دوست می دارم / دفتر اول: من وارث تمام بردهگان جهانم + آقا من با این آرمین نصرتی اصلا حال نمیکنم. اما این آهنگش خداییش قشنگه. :) تقدیم به شما دانلود ترانه "دو سال" با صدای آرمین نصرتی. از آلبوم "بخاطر تو" 1391 برچسبها: دانلود آهنگ، اشعار یغما گلرویی، چشمانت 23 نظر | توسط: نیما چهارشنبه 2 مردادماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ ... من سخن گفتم چندان که هیاهوی سبز بهار
ساعت 5 عصر فیلمی کمدی-اجتماعی به کارگردانی، نویسندگی و تهیهکنندگی مهران مدیری و بازیگری سیامک انصاری ساخته? سال 1395 است.
اسامی بازیگران رایگان فیلم ساعت 5 عصر سیامک انصاری امیر جعفری آزاده صمدی رسول نجفیان نگین معتضدی مهران مدیری
حاشیه نشست رایگان فیلم ساعت 5 عصر سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری فیلم ساعت 5 عصر در 4 شهریور 1395 نشست خبری فیلم ساعت 5 عصر در هتل هما برگزار شد[1][2] و مهران مدیری در این نشست به سوالات خبرنگاران پیرامون این فیلم پاسخ داد. طی این نشست خبری، وی اقدام به سیگار کشیدن کرد[3] که این کار وی واکنشهای گستردهای را در پی داشت.[4] دبیرکل جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران در واکنش به این اتفاق گفت: هر گونه رفتار از طرف افراد سرشناس و قابل اعتماد جامعه که سلامت عمومی جامعه را به گونهای به خطر بیندازد، نباید نادیده گرفته شود.[5] اکران[ویرایش] اکران خصوصی[ویرایش] فیلم در تاریخ 26 تیر 96 در اکران خصوصی به نمایش درآمد. حضور سخنگوی دولت وقت، محمدباقر نوبخت در این مراسم از نکات قابل توجه بود. از دیگر چهرههای شاخص در این مراسم میتوان به عادل فردوسی پور، فرزاد حسنی، رضا عطاران، اشاره کرد.[6][7][8] اکران عمومی[ویرایش] زمان تعیین شده برای اکران عمومی این فیلم، 28 تیر ماه اعلام شده بود. اما به دلیل تعطیلی تمامی سینماهای کشور از ساعت 19 چهارشنبه 28 تیر تا پایان پنجشنبه 29 تیر در سالگرد فوت جعفر صادق ششمین امام شیعیان، اکران فیلم تا 30 تیر ماه به تعویق افتاد.[9][10] این فیلم به دلیل طولانی شدن مراحل تدوین به سیوپنجمین جشنواره فیلم فجر نرسید.
خلاصه داستان رایگان فیلم ساعت پنج عصر داستان فیلم در سال 1392 اتفاق افتادهاست و با فضایی مدرن آغاز میشود. مهرداد پرهام (سیامک انصاری) یک وکیل دادگستری است که به تنهایی در شمال شهر تهران زندگی میکند. نامزد او (آزاده صمدی) در فرانسه مشغول تحصیل است و او باید برای پرداخت قسط بانکی تا راس ساعت 5 خود را به شعبه بانک برساند تا خانه اش را از مصادره شدن توسط بانک نجات دهد. در این میان اتفاقات زیادی برای او میافتد که روند داستان را شکل میدهد و هر کدام نشانگر معضلات اجتماعی و ناهنجاریهایی است که هر روزه ما با آنها سر و کار داریم و شاید برایمان عادی شدهاست. از حضور و هجمه مردم در مترو برای سوار شدن تا شرایط نامساعد سفرهای درونشهری و بیمارستانهای کشور، تا آرایش و تیپهای عجیب هنرمندان در مراسم خاکسپاری یک بازیگر. واکنشها به فیلم[ویرایش] حسین پاکدل با انتشار یادداشتی به فیلم ساعت 5 عصر ساخته مهران مدیری واکنش نشان داد و این فیلم را اثری سهل و ممتنع توصیف کرد که باید آن را بارها تماشا کرد.[12]
انتقاد رایگان فیلم ساعت 5 عصر مهدی خرمدل با انتقاد از فیلم گفت که اگر دقیقاً همین فیلم به نام هر کارگردانی به جز مهران مدیری بدون این پروپاگاندا اکران میشد، شاید حتی یک میلیارد نیز نمیفروخت.[13] فروش[ویرایش] ساعت 5 عصر در نخستین روز اکران بیش از 700 میلیون تومان فروش داشت و در کمتر از یک هفته، به عدد 2میلیارد و 300 میلیون تومان در جدول فروش فیلمهای در حال اکران رسید. پس از 8 هفته اکران، مجموع فروش این فیلم به 9 میلیارد تومان رسید.[14] رکوردها[ویرایش] رکوردهای فیلم ساعت 5 عصر[15] عنوان توضیح/میزان بیشترین فروش در یک هفته 3 میلیارد و 45 میلیون تومان بیشترین رزرو آنلاین بلیط بیش از 300 میلیون تومان بیشترین تعداد بیننده در روز اول اکران بیش از 64 هزار و 330 نفر در کل کشور در 520 سئانس بیشترین تعداد سانس در یک سینما 54 سانس در یک سینما بیشترین فروش یک فیلم در روز اول اکران 700 میلیون تومان
نتقد اختصاصی فیلم ساعت پنج عصر
باید اعتراف کنم که این فیلم نیز به همان دردی دچار است که نهنگ عنبر 2 به آن دچار بود. اما کار به همین جا هم ختم نمیشود؛ اثر مهران مدیری را به سختی میتوان یک فیلم سینمایی نامید (نهنگ عنبر فارغ از ایراداتش در مدیوم سینما میگنجد). فیلمساز بیش از آن چه که تصورش را بکنید، در همان قالب مجموعههای تلویزیونی ساخته خودش، باقی مانده است. پیش از تماشای این فیلم ایرانی، تصور میکردم که مدیری برای طبع آزمایی دست به تجربه جدیدی در سینما زده است. تصوری که کاملا نابهجا بود. ساخته مدیری چیزی فراتر از تجربههای سریال سازیاش نیست. تجربهای که نه تنها به لحاظ درونمایه که به لحاظ بصری نیز در حد و اندازههای یک اثر سینمایی استاندارد نیست (استفاده از محمود کلاری به عنوان مدیر فیلمبرداری نیز نمیتواند راه حلی برای خلق تصاویر و میزانسنهایی که ذاتا سینمایی نیستند، باشد).
ساعت پنج عصر به هیج وجه، نباید منتظر شناختی از شخصیت اصلی فیلم باشید. او صرفا عنصری است که کاتالیزور مرور اتفاقات فیلم در سکانسهای مختلف است، از یک سو وارد حادثه میشود، اتفاقات را رقم میزند و از سمت دیگر خارج میشود درست مشخص نیست،
نقص فیلمنامه ساعت 5 عصر را باید به پای کمسوادی مدیری در شناخت او از فیلمنامهنویسی گذاشت یا عوامل دیگر. عواملی مانند اطمینان او از فروش فیلم به خاطر محبوبیت فوق العادهاش در میان مخاطبان ایرانی یا پروپاگاندای تبلیغاتی فیلم در تلویزیون یا شبکههای اجتماعی که به نوعی فرار رو به جلو در جهت جلوگیری از شکست فیلم است.
افسوس که فیلمنامه در همین تنها هدف کمدی خود (یعنی خنداندن مخاطب) نیز، شکست میخورد. ظاهرا فیلمنامهنویس (مهران مدیری) هیچ شناختی از ریتم در فیلم نامه ندارد. عدم شناختی که فیلم را به مجموعهای خمیازهآور تبدیل میکند. توالی و تکرار گرفتاریهای مهرداد به شکل دلسرد کنندهای یکنوا و بدون اوج و فرودهای لازم در یک اثر سینمایی است. مانند این است که شما به مدت دو ساعت به یک ضرباهنگ یکسان و تکراری گوش دهید. اصول و قوانین فیلمنامهنویسی به هیج وجه تزیینی نیستند. به کارگیری همین قوانین هستند که میتوانند حداقلهای یک اثر سینمایی را به وجود بیاورند. س
در بهترین حالت فیلم میتوانست یک مجموعه شش قسمتی از سریالهای مهران مدیری باشد. فصل بهشت زهرا و فصل بعد از آن (حضور امیر جعفری) –که قطعا بدترین فصل فیلم است- هر دو در صدر ضعیفترین فصلهای فیلم هستند. هجوم مردم برای خاکسپاری هنرمندان با چنین هزنیه زیادی در تولید و تصویربرداری برای چیست؟ اینکه طرفداران هنرمندان مجموعهای بیفرهنگ و به شدت لجام گسیخته یا اصطلاحا هولیگان هستند که مانند مغولهای قرن هفتمی به مراسم خاکسپاری میروند؟ بر فرض که چنین است. بازنمایی آن، چه وجهه دراماتیکی دارد؟ چه تضاد یا موقعیت پیچیدهای از نمایش این موقعیت به وجود میآید؟ (این سوالی است که هر فیلمنامهای باید برای آن پاسخی داشته باشد) صرفا لبخندهایی است که در پلانهای حضور مهرداد در داخل قبر بر لب مخاطب مینشیند که البته با سکانس فاجعهآمیز راننده تاکسی (امیر جعفری)، شیرینی نسبیاش را از دست میدهد. تنها سکانس قابل اعتنا فیلم که میتواند به عنوان نکته مثبت فیلم تلقی شود، سکانس بازجویی از مهرداد است. سکانسی که هم در خنداندن موفق است و هم در انتقال مضمون یا درونمایهای که احتمالا نویسنده به دنبال آن بوده است.