سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود آلبوم شال کاوه آفاق بطور مجانی

سه شنبه 96/10/5
8:52 عصر
babak

دانلود آلبوم جدید شال 1396 از کاوه آفاق بطور مجانی با لینک مستقیم, دانلود رایگان کامل جدید ترین البوم کاوه آفاق شال بطور مجانی, دانلود آلبوم موسیقی کاوه آفاق به نام شال بطور مجانی با کیفیت بالا کم حجم بطور مجانی

دانلود آلبوم یادم تو را فراموش کاوه آفاق

دانلود آلبوم شال کاوه آفاق

 

در نگاهم حالتی دیگر گرفت گوئیا شب با دو دست سرد خویش روح بی تاب مرا در بر گرفت آه… آری… این منم… اما چه سود «او» که در من بود دیگر نیست، نیست می خروشم زیر لب دیوانه وار «او» که در من بود آخر کیست، فروغ عزیز. با سپاس از خانم رها برای این دکلمه بسیار زیببرچسب‌ها: اشعار فروغ فرخزاد، دکلمه شعر، دکلمه های آ.رها، مجموعه اسیر 2 نظر | توسط: نیما شنبه 14 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ق.ظ کفشی که همیشه پایت را می زند برای کفشی که همیشه پایت را می زند فرقی نمی کند تو را ت شب حرف می زنم من از نهایت تاریکی و از نهایت شب حرف می زنم... اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان! چراغ بیاور و یک دریچه که از آن

کاوه آفاق: آلبوم در راهِ انتشار.....پس از سال ها بهترین کارهامون مجوز گرفتند تا به قول خود عمل کرده باشیم و شال را بی کم و کاست در آلبومی رسمی گوش کنیم. پس از آلبوم با رقص ها می رقصد.  

 

 

 

 

دانلود آلبوم شال کاوه آفاق