سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم سوء تفاهم بطور مجانی

پنج شنبه 96/9/30
9:59 صبح
babak

دانلود فیلم سوء تفاهم بطور مجانی, دانلود رایگان کامل فیلم سوء تفاهم بطور مجانی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم سوء تفاهم بطور مجانی سینمایی ایرانی جدید ساخته احمدرضا معتمدی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بطور مجانی

فیلم سوء تفاهم

دانلود فیلم سوء تفاهم

 

 و من امضاء کردم "حمید مصدق" برچسبها: اشعار حمید مصدق 1 نظر | توسط: نیما یکشنبه 22 فروردینماه سال 1395 ساعت 07:52 ق.ظ مرا باز گردان کسی با سکوتش، مرا تا بیابان بی انتهای جنون برد کسی با نگاهش، مرا تا درندشت دریای خون برد مرا باز گردان مرا ای به پایان رسانیده - آغاز گردان! "حمید مصدق" برچسبها: اشعار حمید مصدق 1 نظر | توسط: نیما شنبه 21 فروردینماه سال 1395 ساعت 08:39 ق.ظ من صبورم اما ... من صبورم اما به خدا دست خودم نیست اگرمی رنجم یا اگر شادی زیبای تو را به غم غربت چشمان خودم می بندم من صبورم اما چه قدَر با همه ی عاشقی ام محزونم و به یاد همه ی خاطره های گل سرخ مثل یک شبنم افتاده ز غم 

فیلم سوء تفاهم - Sooe Tafahom Film سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: ؟ | تهیه کننده: جلیل شعبانی | کارگردان: احمدرضا معتمدی http://www.cooldownload.ir

اسامی بازیگران سوء تفاهم مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، اکبر عبدی و پژمان جمشیدی

خلاصه داستان سوء تفاهم: ماجرای یک گروگان گیری است که همه چیز در متن واقعیت پیش می رود اما با گذشت زمان این شبهه پیش می آید که این حادثه بیشتر شبیه یک "سوء تفاهم" یا توهم است. و اما در متن توهم هنوز عناصری از واقعیت به چشم می آید. همزمان با گسترش این ابهام، ماجرای گروگان گیری نیز به پیش می رود و ...

خبرهای جدید از سوء تفاهم نقطه کانونی این فیلم سینمایی، مفهوم فرا واقعیت است که جامعه شناسان، در تحلیل جامعه رسانه زده امروز استفاده می کنند. کارگردان تلاش کرده این مفهوم را در قالب یک داستان جنایی و با تعلیق های متعدد برای مخاطب به تصویر بکشد تا هم از جهت سینمایی و هم از لحاظ مفهومی فیلمی اثر گذار و مخاطب پسند شود.

.

 

 

 

دانلود فیلم سوء تفاهم