سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم مصائب شیرین 2 بطور مجانی

پنج شنبه 96/9/16
8:55 عصر
babak

دانلود فیلم مصائب شیرین 2 بطور مجانی, دانلود رایگان کامل فیلم مصائب شیرین 2 بطور مجانی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم مصائب شیرین 2 بطور مجانی سینمایی ایرانی جدید ساخته علیرضا داودنژاد بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بطور مجانی

فیلم مصائب شیرین 2

دانلود فیلم مصائب شیرین 2

 

 1394 ساعت 07:42 ق.ظ در لحظه به تو دست می سایم و جهان را در می یابم به تو می اندیشم و زمان را لمس می کنم معلق و بی انتها عریان. می وزم، می بارم، می بندد رقصان در جان سبز خویش. از تو عبور می کنم چنان که تندری از شب.- می درخشم و فرو می ریزم. "احشاملو" 19 مرداد 59 از دفتر: ترانه های کوچک غربت کتاب: گزینه اشعار/احمد شاملو ، انتشارات مروارید ، چاپ دهم 1388 م می بوسد شب که می ماسد غمی در باغ من ز راه گوش می پایم سرفه های مرگ را در ناله زنجیر دستانم که می پوسد. "احمد شاملو" 

 فیلم مصائب شیرین 2 - Masaeb shirin 2 سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود نویسنده و کارگردان: علیرضا داودنژاد | تهیه کننده: ?

اسامی بازیگران مصائب شیرین 2 رضا داوودنژاد، ترلان پروانه، مونا داونژاد و.. 

خلاصه داستان مصائب شیرین 2:  ... خبرهای جدید از مصائب شیرین 2 «مصائب شیرین 2» ده روز دیگر در لندن کلید می خورد. فیلم تازه علیرضا داونژاد در لندن، منچستر، استانبول، تهران و متل قو جلوی دوربین می رود. ین کارگردان که در سال 77 مصائب شیرین 1 را ساخت در پاسخ به اینکه سرنوشت بچه های مصائب شیرین را در این فیلم خواهیم دید ؟ گفت. بله، آنها در همان شرایطی قرار می گیرند که پدر و مادرهاشون را در آن قرارداده بودند، اگرچه با تفاوت هایی که به زمان و مکان متفاوت مربوط می شود.

 

 

 

 

دانلود فیلم مصائب شیرین 2