سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم واسطه بطور مجانی

شنبه 96/9/11
3:40 عصر
babak

دانلود فیلم واسطه بطور مجانی, دانلود رایگان کامل فیلم واسطه بطور مجانی با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم واسطه بطور مجانی سینمایی ایرانی جدید ساخته آرش لاهوتی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بطور مجانی

 فیلم واسطه

دانلود فیلم واسطه

 

 با خزان بی فایده است باز می پرسی چه شد که عاشق جبرت شدم در دل طوفان که باشی ، بادبان بی فایده است بال وقتی بشکند از کوچ هم باید گذشت دست و پا وقتی نباشد ، نردبان بی فایده است تا تو بوی زلف ها را می فرستی با نسیم سعی من در سربه زیری ، بی گمان بی فایده است تیر از جایی که فکرش را نمی کردم رسید دوری از آن دلبر ابرو کمان ، بی فایده است در من عاشق توان ذره ای پرهیز نیست پرت کن ما را به برچسب‌ها: اشعار کاظم بهمنی 2 نظر | توسط: نیما دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ق.ظ آن قدر جذابیت داری که حیرت می کنم من به بعضی چهره‌ها چون زود عادت می‌کنم پیش‌شان سر بر نمی‌آرم، رعایت می‌کنمکاظم بهمنی کتاب: پیشآمد برچسب‌ها
 

فیلم واسطه - Vaseteh Film نویسنده و تهیه کننده: ؟ | کارگردان: آرش لاهوتی سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود http://www.cooldownload.ir

اسامی بازیگران واسطه هدیه تهرانی، علی مصفا، مهران احمدی، علیرضا استادی، ژیلا شاهی، صدف عسگری، رویا حسینی، لیلی فرهادپور، اکرم علمدار، امین گلستانه و سیامک ادیب

خلاصه داستان واسطه: اولین اثر سینمایی آرش لاهوتی درباره آبان زنی 45 ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است.

 

 

 

 

دانلود فیلم واسطه