سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم جاودانگی بطور مجانی

پنج شنبه 96/8/25
5:14 عصر
babak

دانلود فیلم جاودانگی بطور مجانی, دانلود رایگان کامل فیلم ایرانی جاودانگی بطور مجانی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم سینمایی جدید جاودانگی بطور مجانی ساخته مهدی فردقادری بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه بطور مجانی 

فیلم جاودانگی

دانلود فیلم جاودانگی

تنها با خیالت زندگی کنم..! "مصطفی زاهدی" از کتاب: دست هایش بوی نرگس می داد برچسب‌ها: اشعار مصطفی زاهدی، کتاب دست هایشبوی نرگس می داد 2 شهریورماه سال 1394 ساعت 08:13 ق.ظ به من هرگز نگو دوستت دارم به من هرگز نگو "دوستت دارم"! گوشم از تکرار لفظ این نخ نماترین جمله تاریخ پر است. چشمهایت به تنهایی برای گفتن تمام آنچه در قلب توست، کافی ست. در چشمهای تو فریادی ست، آن هنگام که "دوستت دارم" را با بغضی بی اختیار در برابرم معنا می کنی. "دوستت دارم" را نگو؛ با سکوت معصومانهی نگاهت فریاد کن! چشم ها دروغ نمی گویند. "مصطفی زاهدی"

 فیلم جاودانگی - javdanegi Film سال ساخت: 1394 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: جواد نوروزبیگی | نویسنده و کارگردان: مهدی فردقادری 

 

لیست بازیگران فیلم جاودانگی: آنا نعمتی، فقیه سلطانی، علی رضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی، بیتا عالمی، اتابک نادری، منوچهر علیپور، میثاق زارع، امیر شریعتمداری، علی ابدالی، آرمان آریانسب، یاسرجعفری، مهسا کامیابی، دنیا مستعلمی.

 خلاصه داستان جاودانگی: به قصه زندگی شش خانواده در قطار، در شبی بارانی می پردازد، که این قصه ها با جابه جایی زمان روایت می شود.

 خبرهای جدید از جاودانگی پروانه نمایش فیلم داده شده است. (16 شهریور 95) «جاودانگی» که اخیرا موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم جشنواره ایسچیا ایتالیا شده است در جدیدترین حضور جهانی اش در بخش مسابقه جشنواره فیلمسازان جدید میدلبوری آمریکا به نمایش در خواهد آمد. / 25 تیر 96 دریافت جایزه بهترین فیلم درام جشنواره «رویاها» بوفالو در نیویورک آمریکا. / 16 آبان 96

تاریخ اکران جاودانگی 1 آبان 95 در گروه «هنر و تجربه». زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 4 تا 6 ماه پس از اکران.

 

 

 

 

دانلود فیلم جاودانگی