سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم من دیوانه نیستم بدون سانسور

چهارشنبه 96/8/17
6:45 عصر
babak

دانلود فیلم من دیوانه نیستم بدون سانسوردانلود رایگان و کامل فیلم من دیوانه نیستم بدون سانسور با لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم من دیوانه نیستم بدون سانسور سینمایی ایرانی جدید ساخته علیرضا امینی بدون تگ آرم تبلیغاتی و بدون نیاز خرید اشتراک ویژه بدون سانسور

فیلم من دیوانه نیستم

دانلود فیلم من دیوانه نیستم

 10:11 ق.ظ نفس گیر تا دیروز فکر می کردم تمام قله های جهان را می توانم فتح کنم. تازه امروز فهمیدم چه نفس گیر است بالا رفتن از پله های خانه ای که تو دیگر در آن نیستی! "عبدالرضا مولوی" برچسبها: اشعار عبدالرضا مولوی 0 نظر | توسط: نیما پنجشنبه 13 اسفندماه سال 1394 ساعت 07:55 ق.ظ شاعرانه ترین کشف تو بعد از کشف الکل

من دیوانه نیستم Man Divaneh Nistam سال ساخت: 1395 | پخش: 97 | پخش کننده : کول دانلود تهیه کننده: مرتضا شایسته | نویسنده: دانیال مقدم | کارگردان: علیرضا امینی  

اسامی بازیگران مهران احمدی، مجید صالحی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، سیروس کهوری نژاد، محمدرضا داوودنژاد، دانیال مقدم، امید روحانی، مهدی ماهانی و پژمان جمشیدی.

 خلاصه داستان: ... خبرهای جدید من دیوانه نیستم ... جوایز و افتخارات من دیوانه نیستم ...

 تاریخ اکران من دیوانه نیستم پاییز 96.

 

 

 

 

دانلود فیلم من دیوانه نیستم