سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم حکایت دریا بطور مجانی

پنج شنبه 96/7/20
11:53 صبح
babak

دانلود رایگان فیلم حکایت دریا بطور مجانی بهمن فرمان آرادانلود کامل فیلم سینمایی ایرانی حکایت دریا بطور مجانی با لینک مستقیم, دانلود فیلم جدید حکایت دریا کم حجم کیفیت بالا عالی بطور مجانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و بدون خرید اشتراک ویژه

 فیلم دل دیوانه

دانلود فیلم حکایت دریا

ن تر شده ای ؟ خودش را بسپارد به روزگارش تا تو بشوی بانویِ لحظه هایش ... ! "عادل دانتیسم" برچسبها: اشعار عادل دانتیسم 8 نظر | توسط: نیما یکشنبه 2 آذرماه سال 1393 ساعت 10:45 ق.ظ آنقدر دعا کردم تا پرنده شدم آنقدر دعا کردم تا پرنده شدم اما حالا که این همه راه را به سوی تو پَر زده ام تو قیچی بدست در پرچین نشسته ای غافل از اینکه من تو را بیشتر از پَرهایم دوست دارم. "عادل دانتیسم" 

حکایت دریا - Dele Divaneh تهیه کننده، نویسنده و کارگردان: بهمن فرمان آرا سال ساخت: 1395 | پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران حکایت دریا علی نصیریان، جمشید مشایخی، فاطمه معتمدآریا، لیلا حاتمی، صابر ابر، رویا نونهالی، علی مصفا، پانته‌ آ پناهی‌ها، مریم بوبانی.

خلاصه داستان حکایت دریا: درباره فاصله افتادن میان آدم هاست. این که وقتی آدم ها مدتی از هم فاصله می گیرند و بعد دوباره به هم‌ می رسند، طبعا روی نوع رابطه‌شان تاثیر می گذارد.

خبرهای جدید حکایت دریا این فیلم در آغاز دل دیوانه نام داشت. (17 مهر 95)

تاریخ اکران حکایت دریا به زودی.

 

 

 

دانلود فیلم حکایت دریا