سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود قسمت ششم سریال خون سرد / از تلگرام آپارات نماشا یوتوب

یکشنبه 101/6/27
11:2 عصر
babak

دانلود سریال ایرانی خونسرد قسمت ششم از تلگرام آپارات نماشا یوتوب با کیفیت عالی بلوری 4k , دانلود اپیزود 6 سریال خون سرد از تلگرام آپارات نماشا یوتوب


 

سریال پلیسی جنایی خونسرد در این هفته به قسمت ششم خود رسیده است. قرار است که قسمت 6 سریال معمایی جذاب خون سرد در تاریخ جمعه 1 مهر 1401 و ساعت 12:00 پخش شود. در این پست قصد معرفی یک لینک دانلود مطمین جهت دانلود قسمت ششم 6 خون سرد از یک سایت معتبر را برای شما داریم:

قسمت ششم سریال خون سرد

 

در سریال خون سرد؛ سرگرد امیرعلی طلوعی (شهرام حقیقت دوست) در حال پیگیری پرونده گروهی از قاچاقچیان اعضای بدن است که به اسم امیر شهسواری (امیررضا دلاوری) می‌رسد و از دوستش دکتر کسرا کیا (امیر آقایی) که در پزشکی قانونی کار می‌ کند کمک می‌ گیرد، اما دکتر کیا روش خاص خود را برای برخورد با جنایتکاران دارد…

امیر آقایی , سارا بهرامی , سارا رسول زاده , سام نوری , شهرام حقیقت دوست , لیندا کیانی , نیما شعبان نژاد بازیگران اصلی سریال خون سرد را تشکیل داده اند!

خون سرد یک مجموعه ایرانی به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار محصول سال 1401 می‌ باشد که از ظهر 28 امردادماه در سایت کول دانلود آغاز به پخش کرد. این سریال درباره فردی ست که عاملین پرونده های زن آزاری را در دام انداخته و به مجازات می رساند. امیر آقایی بازیگر اصلی این سریال است.‌ این پنجمین حضور آقایی در سریال های شبکه نمایش خانگی محسوب می شود. این سریال به نوعی در سبک سریال دکستر می باشد.

خنده شاعر : مهدی کشاورزی پور خنده بر هر درد بی درمان دواست بهر مسکینان چنین درمان رواست چون ندارد قدرت درمان درد خنده های نا بجا اینجا بجاست مانده ام لبخند یا غش ریسه ها هر یکی از بهر درمان کجاست مرد آن زن با لبی خندان ز درد این بود درمان هرکس بی نواست آنکه دارد پول و پارتی یا مقام خنده‌های بعد درمانش سواست ریشخند و پوز خندش بهر ما دارو درمان برای اغنیاست
در قسمت های پیشین خون سرد چه اتفاقاتی رخ داد؟

قسمت چهارم خونسرد نسبت به 3 اپیزود پیشین با ضرباهنگ کندتر و آرام تری دنبال شد. در این قسمت اتفاق چندان هیجان انگیز و جالب توجهی رخ نمی دهد. به جز خبر خودکشی یکی دیگر از دانشجویان سماوات که کسرا نیز این ماجرا باخبر شده و در فکر انتقام از وی می افتد. سارا، خواهر کسرا در ابتدای سریال به تعقیب برادر خود افتاده و به این نکته پی می برد که او با دو تن از دوستان قدیمی پدرشان که از قضا شواهدی مبنی بر زنده بودن پدر دارند، در تماس است. هنوز مشخص نیست این خط داستانی چه ارتباطی با قصه کلی سریال دارد ولی به نظر می رسد که کارگردان در حال زمینه چینی و مقدمات جهت بسط داستان و بازگو کردن اطلاعات جدید دیگر درباره کارکترهای سریال در قسمت های آتی است. سرگرد طلوعی و سرهنگ مافوق خود همچنان در تلاش برای یافتن ردی از شهسواری است. او هنوز نمی داند که این فرد کشته شده است چه برسد به این که بداند دکتر کسرا قاتل او می باشد. به جد می توان گفت که در این قسمت اتفاق خاص دیگری نیفتاد و از این حیث با کم رمق ترین اپیزود خونسرد روبرو بودیم.

در قسمت پنجم خون سرد کسرا در شکل و شمایل یک فرد نابینا به دانشگاه برای شناسایی استادی رفته است که بخاطر مسائل اخلاقی باعث خودکشی دوست رعنا شده است(رعنا دوست مهرنوش همسر کسرا ست) کسرا در تعقیب استاد دانشگاه و حضور در منزل مسکونی اش و بیهوش کردنش او را به جایگاه همیشگی که محل قتل سوژه هایش است منتقل می‌کند و قتل بعدی شکل می‌گیرد. رعنا در تماس با مهرنوش(همسر کسرا) به دروغ و در حال گریه و زاری شدید به اد می گوید که عده ای به منزلش آمده اند و همه چیز را بهم ریخته اند و دیگر احساس امنیت ندارد در حالی که خود همه چیز را بهم ریخته است و نقشه ای را در سر می پروراند. اینکه چرا قصد نزدیک شدن و ماندن در منزل کسرا را دارد مشخص نیست. در یک فلش بک به گذشته دکتر حسین(پدر کسرا)،محمود و جهانگیر از دوستان قدیمی هستم که انبار دارویی دارند و کشته شدن مشکوک حسین(پدر کسرا)و به زندان افتادن 30 ساله ی محمود بخش دیگری از این قسمت خون سرد بود. کارگرهای افغان که نگهبان ساختمانی هستند در حال کندن زمین و کار کردن و پاس های شدید سگ ها به جنازه های خاک شده ای برخورد می کنند که توسط کسرا کشته اند. جناب سرگرد به دلیل عدم حضور نیروی پزشک قانونی از کسرا کمک می‌خواهد کسرایی که خود بانی  اصلی قتل هاست!

 

قسمت ششم سریال خون سرد

 

دانلود قسمت ششم سریال خون سرد