سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

سریال آهوی من مارال از اپارات

پنج شنبه 99/6/27
1:9 عصر
babak

دانلود سریال آهوی من مارال از اپارات به کارگردانی مهرداد غفارزاده, دانلود سریال آهوی من مارال از اپارات با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود آهوی من مارال از اپارات جدیدترین اثر نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها از اپارات

دانلود سریال آهوی من مارال

دانلود سریال آهوی من مارال

خستگی ام... بیا شانه هایت را بالش خیل خستگی هایم کن... شاید شبی... زخم هایم را زمین بگذارم...! آیا ت... و توازن کره ی زمین به اختلال نیفتد... شعر را با تو قسمت می کنم. همان سان که روزنامه ی بامدادی را. و فنجان قهوه را و قطعه ی کرواسان را. کلام را با تو دو نیم می کنم... بوسه را دو نیم می کنم... و عمر را دو نیم می کنم... و 

اسامی بازیگران آهوی من مارال حسن معجونی

خلاصه داستان آهوی من مارال: قصه این سریال در دوره قاجار می گذرد و به عشق های ناصرالدین شاه می پردازد و در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود؛ فصل اول 15 قسمت است. در خلاصه قصه « آهوی من مارال» آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌ گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می ‌شود و…

خبرهای جدید آهوی من مارال پیش تولید سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» ادامه دارد و انتخاب بازیگران در حال انجام است. با ادامه پیش تولید «آهوی من مارال» انتخاب بازیگران این مجموعه در حال انجام است و بزودی اسامی آن ها اعلام خواهد شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده بهمن ماه امسال اولین قسمت های آن برای مخاطبان عرضه می شود. سعید خندق آبادی به عنوان سرمایه گذار در کنار تهیه کنندگی، به این پروژه اضافه شده است. تا کنون 15 قسمت از فیلمنامه «آهوی من مارال» نوشته شده و آماده تولید است و نگارش مابقی قسمت های آن‌ توسط گروه نویسنده ادامه دارد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی بهمن 99

 

آهوی من مارال – Ahuye Man Maral سال ساخت: 1399 |پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: ؟ | تهیه کننده: سعید خندق آبادی | کارگردان: مهرداد غفارزاده

دانلود سریال آهوی من مارال