سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود سریال کرگدن قسمت 22 بیست و دوم بصورت کامل

سه شنبه 99/1/19
2:36 عصر
babak

دانلود سریال کرگدن قسمت 22 بصورت کامل اثری از اسدی زاده, دانلود قسمت 22 بیست و دوم سریال کرگدن بصورت کامل پخش شده شنبه 23 فروردین 99 با لینک مستقیم رایگان کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت بیست و دوم سریال نمایش خانگی ایرانی کرگدن بصورت کامل جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه بصورت کامل

سریال کرگدن قسمت 22 بیست و دوم

 

دانلود قسمت 22 کرگدن

 

تن های عاشقانه ات هنوز در دفتر عشقم می درخشند. قلمت ماندگار دفتر عشق: تا دیدار تو یک شیشه فاصله است و من مثل ماهی میانِ تُنگ و تُنگ میان دریا! آه! اگر بشکند این دیوار شیشه‌ای...! "ناشناس" اشعار وفا عاشقانه‌ها نیما سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ب.ظ رمز خوشبخت زیستن رمز خوشبخت زیستن، در آن نیست که کاری را که+ این شعر زیبا رو اتفاقی در آرشیو شعرهام پیدا کردم و چقدر برام آشناست! تمام وبلاگم رو جستجو کردم

خلاصه داستان: 5 جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش کرگدن می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست، فارغ از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده‌است و ماجراهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زنند.

بازیگران کرگدن: مصطفی زمانی نوید نامزد رها، دوست گیسو، کاظی، دانیال، برادر نازنین، پسر طاهر، موتور سوار سارا بهرامی رها (نجمه) نامزد نوید، دوست گیسو، کاظی، دانیال، پارکور کار هدی زین العابدین گیسو دوست نوید، رها، کاظی، دانیال، دختر گیتی ، ماشین سوار پوریا رحیمی سام کاظم (کاظی) دوست نوید، رها، گیسو، دانیال، شناگر و خواننده بانیپال شومون دانیال دوست نوید، رها، گیسو، کاظی، فایتر و اسب سوار پانته‌آ پناهی‌ها ونوشه عظیمی رییس شرکت دهکده مهدی کوشکی کوروش همسر دوم گیتی ستاره پسیانی نازنین خواهر نوید، دختر طاهر الهام کردا کیانا مرادی کارمند ونوشه کاظم سیاحی مارک کارمند ونوشه محمد امین افشین دوست ونوشه نادر فلاح طاهر پدر نوید و نازنین شراره دولت‌آبادی گیتی مادر گیسو، همسر کوروش معصومه قاسمی‌پور اوتادی رئیس آسایشگاه رها مجید آقاکریمی بهنام دوست طاهر بیژن افشار پرتابی رئیس شرکت نازنین امیر سمواتی پدر کاظی ترنم کرمانیان باران دختر رها

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 23 فروردین 99

کرگدن مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی صادق یاری، محصول سال 1398 است. پخش سریال کرگدن از پنجشنبه 16 آبان در شبکه نمایش خانگی آغاز و شنبه هر هفته قسمت جدید آن انتشار می‌یابد. در ابتدا نام این سریال قرار بود پیتوک شود اما پس از سرودن تیتراژ، نام این سریال به کرگدن تغییر یافت.

خلاصه قسمت های اخیر ونوشه تمام اعضای گروهش رو به یک حلسه دعوت میکنه و اونجا اغراق میکنه که نوید تونسته از تمام اطلاعات محرمانه گروه بک آپ بگیره‌.وقتی که نوید به شکل کاملا غافلگیرانه به خونه ی ونوشه میره و ترتیب یک سورپرایز رو میده،هدیه دادن یک گردنبند به ونوشه که در اون میکروفن و دوربین جا سازی شده.

در یک لحظه با استفاده از غفلت ونوشه و با همکاری کاظی نوید موفق میشه از اطلاعات بک آپ بگیره.
الان در شرایط حال دیگه مشخص میشه که نوید با پلیس در تمام زمینه ها همکاری داشته برای به دام انداختن تیم ونوشه.
وقتی پلیس بقیه ی دوستای نوید رو در جریان میذاره که اطلاعات دست نوید هست و از اونا میخواد که برای پیدا کردن فلش باهاشون همکاری کنند.
وقتی بقیه ی بچه ها متوجه میشن که کاظی از جریان خبر داشته و بهشون چیزی نگفته حسابی از دستش دلخور میشن،مخصوصا گیسو که از همون اول عشق کاظی بوده و بخاطر چالش کرگدن ارتباط اولیه خودشون رو پنهان کرده بودند.
کاظی در حین صحبت با گیسو برای آروم کردنش ،جریان گردنبند رو اعتراف میکنه.
نازنین(خواهر نوید)از عموی باران(دختر رها) خواهش میکنه که اجازه ی دیدار نوید و باران رو بده،
چون امیدواره که نوید با دیدن باران حال روحی بهتری پیدا کنه،عمو مخالفت میکنه ولی نازنین آدرس آسایشگاه رو،روی یک کاغذ می نویسه به این امید که نظرش عوض بشه.
نوید حال بخاطر مرگ رها حال روحی مناسبی ندارد و در آسایشگاه تحت درمان است،پدر نوید به دیدارش میره و به اون یادآوری میکنه که اون دفعه با مرگ ساختگی باعث آزارمون شدی،پس الان هم وضعیت تو حتما یک نمایشه.
کاظی و گیسو توی ماشین در حال بیان دلخوری هایشان فلش بک به گذشته می زنند-از زمانی که با هم دوست بودند و بنا به نظر کاظی به صورت جداگانه به دفتر ونوشه برای چالش آدرنالین می روند.
دعوای گیسو و مادرش و تماس گیسو با کاظی برای اینکه اونو در جریان زنده بودن نوید بذاره-تنها گذاشتن گیسو توی ماشین زمانی که رها و دانیال به تعقیب سهیل رفته بودند فلش بک های گذشته ست که در حین صحبت هایشان به آن اشاره می کنند.
سکانس دیگه ی فیلم اینه که همسایه ی قدیمی نوید(بهنام)به همراه پدر نوید سوار موتور دارند حرکت می کنند-برای پدر نوید ماجرا رو تعریف میکنه:
از همون زمان که نوید تصادف میکنه و توی بیمارستان دکتر به نازنین میگه که باید پای نوید رو پلاتین بذارن-نبود پول کافی باعث میشه که نازنین از صاحب کارش(آقای پرتوی)که در حال حاضر از اعضای تیم ونوشه هم هست،درخواست کمک مالی کنه-آقای پرتوی که در قید و بند نازنین هست با کمال میل این پول رو در اختیارش میذاره‌.
نوید وقتی حالش بهتر میشه از طریق بهنام قضیه رو متوجه میشه و به نازنین اخطار میده که دیگه اجازه نداره سر کار بره و میگه به صاحب کارت بگو داداشم پولتون رو خرد خرد پس میده.
نوید در به در به دنبال جور کردن طلب پرتوی ولی نمی تونه کاری انجام بده.
بعدش هم که پلاتین پای نوید تقلبی از آب در میاد و همین پیگیری برای پیدا کردن مبدا پلاتین تقلبی باعث میشه که نوید سر از شرکت و تیم و دار و دسته ی ونوشه دربیاره.
در سکانس گفتگوی بهنام و پدر نازنین،حرفای بهنام باعث تحریک پدر نازنین میشه و پدر نازنین عربده کشون به دفتر پرتوی میره و جار و جنجال به پا میکنه و ازش میخواد که دست از سر دخترش برداره.
سکانس دیگه فیلم آنجاست که کوروش(شوهر مادر گیسو)نشسته و از گوشی عکس های سهیل رو نگاه میکنه(سهیلی که بخاطر انگیزه تجاوز به گیسو توسط کوروش کشته شد)
در همین حین گیسو سر میرسه و بهش میگه بغیر از سهیل چند نفر دیگه رو کشتی-کوروش شوکه میشه و به گیسو میگه تو آدم مهمی شدی توی زندگی من.
نازنین به دیدار دانیال میره و بهش میگه که ونوشه از اون تقاضای دیدار کرده.
ونوشه به اونا میگه که احتیاج داره که به نوید کمک کنند جون اطلاعات شون دست نوید هست و این باعث به خطر افتادن جونش میشه.
ونوشه گیسو و کاظی رو هم جداگانه به ملاقات دعوت میکنه و همین درخواست رو تکرار میکنه،تنها کسی که این وسط انعطاف به خرج میده و قول همکاری میده گیسو ست،به چه قصد و نیتی معلوم نیست.
گیسو از ونوشه میخواد که در قبال کاری که قراره انجام بده در عوض گیسو رو به دستگاهش راه بده،و برای اثبات حسن نیت خودش روی یک کاغذ برای ونوشه یه یادداشت می نویسه و جریان گردنبندی که گردن ونوشه ست رو توضیح میده.
گیسو با چه هدف و انگیزه ای خواهان ورود به تیم ونوشه ست در قسمت های آتی مشخص خواهد شد!

همینک در انتهای پست لینک دانلود قسمت 22 از سریال جذاب و تماشایی کرگدن را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

 

سریال کرگدن – Kargadan Serial سال ساخت: 97 | پخش: 98 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: علی اصغری | تهیه کننده: صادق یاری | کارگردان: کیارش اسدی زاده

 

 

قسمت 22 سریال کرگدن