سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود سریال فوق لیسانسه ها کم حجم

چهارشنبه 98/8/15
10:15 عصر
babak

دانلود سریال فوق لیسانسه ها کم حجم قسمت اول 1 محصول 1398 اثری از سروش صحت , دانلود قسمت 1 اول سریال فوق لیسانسه ها کم حجم با لینک مستقیم رایگان کامل کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود قسمت اول کم حجم سریال ایرانی فوق لیسانسه ها جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه کم حجم

سریال فوق لیسانسه ها

دانلود سریال فوق لیسانسه ها

سردم است سردم زمستان در ختی هستم برف روی استخوانهایش در ادامه کامنت مهدی آخرتی عزیزرا میگذارم و از ایشان بابت تعصب به دوستان در دنیای مجازی و واقعی و خصوصا تعصبی که به شعرای خراسان دارند و همیشه مدافعشان بودند تشکر میکنم وبه این آقای شاهین شکیبا میگویم کامنتی را که آبروی ادبی مارا خواهد برد بیایند و بگذارند. "حالا که این پست را گذاشتید معلوم شد که عده ی زیادی از دوستان ما از دست این ناشاعر و متقلب عصبانی اند من هرگز نمی گذارم افرادی امثال این آدم به دوستانم(چه دوستان نزدیک مثل الهه فیاضی عزیز و چه دوستان وبلاگی ام) توهین کنند و از آنجایی که جنگجوی خوبی هستم از مبارزه نمی ترسم.باید افرادی مثل او بدانند ما با همیم اگر ما شاعران با هم باشیم هرگز کسی نمی تواند این برنامه ها را برایمان درست

اسامی بازیگران متین ستوده, آتنه فقیه نصیری، رویا میرعلمی، بهنام تشکر، مهرداد ضیایی، علی استادی، حسین سلیمانی، کتانه افشاری‌ نژاد … و ترلان پروانه.

خلاصه داستان تصویربرداری «فوق لیسانسه ها» از 24 فروردین 98 آغاز شد. رضا جودی تهیه‌کننده «فوق لیسانسه‌ها» که پیش‌تولید آن را از اول اسپندماه 97 شروع کرده و این روزها مشغول انتخاب بازیگر جدید برای بازی در این سریال است، گفت: با پایان کار سروش صحت، پیش‌تولید سریال «فوق لیسانسه‌ها» از اول اسفندماه شروع شده و آقای صحت این روزها مشغول نگارش طرح جدید این مجموعه است/ تمامی بازیگران دو فصل «لیسانسه‌ها» در «فوق لیسانسه‌ها» ایفای نقش می‌کنند. البته با توجه به تغییرات فیلم‌نامه، چند شخصیت جدید نیز به کار افزوده می‌شوند که این روزها مشغول انتخاب آن‌ها هستیم.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 17 آبان 98

فوق لیسانسه ها به روایتی فصل سوم لیسانسه ها نیز می باشد!

کاگردان یعنی آقای صحت بنحوی زیرکانه موفق شد که با بهره گیری از محبوبیت فصل اول و کمک گرفتن از برخی تکنیک های کمدی طنز سیاسی به شدت با واکنش مثبت از سوی مخاطبین مواجه شد. ساخت فصل سوم نیز از فروردین 97 کلید خورد و از جمعه همین هفته روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت. یک تغییر و تحولی که در این سری از لیسانسه ها رخ داده است، خروج بهنام تشکر در نقش پلیس در این سریال است که جای خود را به بازیگر دیگری داده است.

 

.

فوق لیسانسه ها foghelisanseha تهیه‌ کننده:؟ |نویسنده و کارگردان:سروش صحت سال ساخت: 97 |پخش: 98 |پخش کننده: کول دانلود

 

دانلود فوق لیسانسه ها