سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

برترین تورهای گردشگری

پنج شنبه 97/10/13
11:41 صبح
babak

تایلند

تایلند جزء یکی از معروف ترین مقصد های گردشگری می باشد که سالانه توریست های فراوانی را به خود جذب می کند همچنین با دارا بودن جاذبه های گردشگری و اماکن تفریحی زیادی که در خود جای داده توانسته صنعت گردشگری خود را رونق دهد و خود را در فهرست محبوب ترین مقاصد تفریحی جای دهد. از معروف ترین شهرهای تایلند می توان به بانکوک، پاتایا، ساموئی و کرابی اشاره کرد که هر کدام به نوبه خود جذابیت های منحصر به فردی دارند. مردم تایلند مردمانی بسیار، خونگرم، مهربان،خندان ومهمان نواز هستند. دین اکثر آنان بودایی و بعضی نیز مسلمان هستند. بیشتر مردم این کشور تا حد قابل قبولی به انگلیسی صحبت کردن مسلط می باشند لذا در تور تایلند اگر کمی انگلیسی بدانیم می توانیم به راحتی از گشت وگذار و ماجراجویی انفرادی و به دور از تورهای داخل شهری خود در تایلند لذت ببریم.

از ماه می تا اکتبر (اردیبهشت تا اوایل مهرماه) که به فصل سبز در تایلند شهرت دارد به دلیل بارندگی زیاد معمولا هتل ها و اقامتگاه ها برای گردشگران تور تایلند ازران تر و سواحل خلوت تر می باشد که می توان گفت این فصل جزء بهترین فصل های سفر به تایلند است. با این حال تایلند در تمام فصول سال مملو از گردشگر بوده که نسبت به آب و هوا به تفریحات موجود در این کشور می پردازند. از شلوغ ترین و محبوب ترین اماکن تفریحی آن می توان به سواحل سوزان اشاره کرد زیرا بیشترین تفریحات را در خود جای داده و هر آنچه که گردشگران تور تایلند می خواهند را فراهم ساخته اند.

 

اروپا

تور اروپا سرشار از جاذبه های مختلف گردشگری از جاذبه های طبیعی گرفته تا جاذبه های فرهنگی و تاریخی بوده و هر گردشگری با هر علایق و سلایقی را مجذوب خود می نماید. در میان کشور های مختلف اروپایی که هر یک به تنهایی در زمینه ی جذب گردشگر در دنیا حرفی برای گفتن دارند. فرانسه با جذب بیش از 80 میلیون توریست خارجی ، اسپانیا با 60 میلیون گردشگر و ایتالیا با جذب 46 ملیون توریست در سال بیشترین آمار جذب گردشگر را داشته و پیشروان جذب گردشگر در قاره سبز محسوب می شوند.گردشگران از سراسر دنیا درتور اروپا علاوه بر بازدید از کشور های مذکوراز مکان های گردشگری و شهرهای بسیار دیگری همچون پاریس ، رم، مادرید ، اکراین ، بلغارستان ، کرواسی ، صربستان ، مسکو ، آتن ، برلین و... نیز بازدید به عمل می آورند. این قاره دارای رودهای پرآب و بسیار مهمی همچون : ولگا،دانوب،راین،البه و همچنین ارتفاعات و رشته کوه هایی مانند: پیرنه، کارپات، آلپ و بالکان می باشد و همین امر دال بر این شده که گردشگران در اروپا هوایی بسیار معتدل و دل انگیز را حس نموده و نهایت لذت را از سفر خود تجربه نمایند.

چین

همان طور که می دانید تور چین یکی از مقاصد گردشگری پر طرفدار دردنیا و خصوصا در دهه های اخیر محسوب می شود. همچنین از کشور ما ایران همه ساله گردشگران بسیاری با اهداف تجاری و کاری گرفته تا سفری تفریحی و گردشگری تور چین را به عنوان مقصد سفر خود برمی گزینند. جمهوری خلق چین در شرق آسیا واقع شده و پس از روسیه وسیع ترین کشور جهان از نظر خشکی محسوب می شود.  این کشور دارای بیشترین خط مرزی دنیاست به گونه ای که با 14 کشور مرز زمینی دارد و همین امر سبب گردیده که برخی جهان گردان سفر زمینی به تور چین را انتخاب نمایند. در تور چین می توانیم از شهر های مهم و پر جاذبه این کشور از جمله : پکن،شانگهای گوانجو، و... دیدن نماییم . و از گشت و گذار در این شهر ها ودیگر شهر های مهم چین لذت ببریم. چین از لحاظ اقتصادی دومین کشور بزرگ دنیا محسوب می گردد و بازار های جهانی متنوع و با قیمت های بسیار مناسبی را داراست به گونه ای که نه تنها بسیاری از گردشگران به نیت تجارت، تور چین را انتخاب می کنند بلکه خرید کردن از این بازار ها به عنوان یکی از جاذبه های چین برای توریست ها مبدل شده است.