سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود سریال ممنوعه قسمت دوم بصورت کامل

شنبه 97/6/10
5:29 عصر
babak

دانلود سریال ممنوعه قسمت دوم 2 بصورت کامل, دانلود رایگان قسمت دوم 2 سریال ممنوعه بصورت کامل با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی, دانلود قسمت دوم 2 سریال ممنوعه بصورت کامل مجموعه نمایش خانگی ایرانی جدید ساخته امیر پورکیان بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه بصورت کامل

دانلود سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه قسمت دوم

 

؟ آن را گم کردم .. ؟! "فریبا شش بلوکی" برگرفته از برچسب‌ها: شعر دل، اشعار فریبا شش بلوکی 2 نظر | توسط: نیما یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 07:05 ب.ظ دقایق عمرت را صرف آدم های کوچک نکن وقتی می شود دقایق عمرت را با آدم های خوب بگذرانی. چرا باید لحظه هایت را صرف آدم هایی کنی که یا دل های کوچک شان مدام درگیر حسادت ها و کینه ورزی های بچه گانه اند؟ یا مدام برای نبودنت، برای خط زدنت تلاش می کنند؟! "زیگموند فروید" برگرفته از برچسب‌ها: سخنان زیگموند فروید، سخنان حکیمانه، سخنان بزرگان 0 نظر | توسط: نیما یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 07:01 ب.ظ لطفا به دلخوشی دیگران گیر ندهید...

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از پر ستاره ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است و اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی، سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد. آن هم با بازی بازیگرانی که در سالهای اخیر هنرنمایی موفق آنها را در تلویزیون و سینما شاهد بودیم. برخی از بازیگران این سریال برای نخستین بار در تولیدات شبکه های خانگی حضور پیدا کرده اند که میتواند طرفداران آن ها را برای خرید این مجموعه در روزهای آینده ترغیب کند.

اسامی بازیگران قسمت دوم ممنوعه نیکی کریمی، خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی،پژمان بازغی، الهه حصاری،هادی حجازی فر و مجید مظفری.

خلاصه داستان قسمت دوم ممنوعه: این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است . خاطره اسدی از بازیگران این سریال قبلا در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، بزودی کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار خواهد شد. بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

زمان پخش 12 شهریور 97.

 

 

 

 

دانلود سریال ممنوعه