سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم آن سوی ابرها کیفیت عالی

سه شنبه 97/5/23
3:50 عصر
babak

دانلود رایگان کامل فیلم آن سوی ابرها کیفیت عالی اثری از مجید مجیدی, دانلود فیلم آن سوی ابرها کیفیت عالی با لینک مستقیم کم حجم, دانلود فیلم آن سوی ابرها کیفیت عالی سینمایی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه کیفیت عالی

دانلود فیلم آن سوی ابرها

دانلود فیلم آن سوی ابرها

 

خویش چرا که تو به بار نشستنِ تمام رؤیاهایی ! برآوردِ تمام آرزوها ! مرا از رفاقتی بیمرز سرشار میکنی تا دوست بدارم جهان پیرامون خود را ، آبشارُ خورشیدُ درختان را ، پرندگانُ ماهُ سرزمینم را ، و تو را ! "یغما گلرویی" از دفتر: من وارث تمام بردهگان جهانم! برچسبها: اشعار یغما گلرویی، من وارث تمام بردهگان جهانم 0 نظر | توسط: نیما چهارشنبه 23 اسفندماه سال 1391 ساعت 08:40 ق.ظ اینجا ایران است و من تو را دوست میدارم! میآمیزم سیاهی شب را با سفیدی روز ـ که خود عصارهی رنگینکمان است! ـ تا خاکستری را برگزینم برای ترسیم آسمان سرزمین خویش! بر حاشیهی سوریِ بوم شنزاری تفته را نقاشی میکنم با سرچشمهای که خوابگاه اژدهاست! 

اسامی بازیگران آن سوی ابرها مالاویکا موهانن و ایشان خاتر خلاصه داستان آن سوی ابرها: در ستایش عشق و زندگی و تنوع روابط انسانی در طبقات پایین جامعه هندوستان می باشد است. خبر ساخت فیلم را اولین بار را ای.آر. رحمان در 10 فوریه 2017 در فیسبوک خود منتشر کرد. این فیلم به سه زبان از جمله زبان تامیلی ساخته شده‌ است. خبرهای جدید از آن سوی ابرها پیش بینی می شود «آن سوی ابرها» در جشنواره ونیز رونمایی شود. فیلم آن سوی ابرها درجشنواره لندن 2017 پذیرفته شد./ 11 شهریور 96 تاریخ اکران آن سوی ابرها 12 اردیبهشت 97 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی آذر 97 (این تاریخ اولیه احتمالی و غیررسمی از سوی شرکت پخش کننده است و ممکن است در آینده دستخوش تغییر شود)

 

 

 

 

دانلود فیلم آن سوی ابرها