سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود فیلم با کیفیت ایرانی, دانلود فیلم جدید ایرانی, سایت دانلود رایگان فیلم, بهترین سایت دانلود فیلم با لینک مستقیم

رایگان آهنگ تیتراژ سریال سیاوش پرواز همای

شنبه 99/9/29
1:53 عصر
babak

رایگان آهنگ پرواز همای برای سریال سیاوش, رایگان آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سریال سیاوش با صدای پرواز همای, رایگان آهنگ های سریال سیاوش سروش محمدزاده با تکست و متن اشعار ترانه ها رایگان آهنگ

آهنگ تیتراژ سریال سیاوش

دانلود سریال سیاوش

اشعار مولانا زیباترین اشعار مولانا شعر موزون نیما دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1398 ساعت 07:16 ق.ظ مرا ببوس - هدا خاموش مرا ببوس با تنی برهنه زیر تگرگ هایی که سوژه ای برای شاعران شده مرا ببوس تا عشق شعر تازه ای شود برای دوست داشتن برای فرار از نقاش‌ها نقاشی هایی که بوی جنون را به تصویر می‌کشند و یا از کتاب های ممنوعه‌ ای که هرگز کلماتعشق را ننوشتند مرا ببوس با این که می دانم پشت هر بوسه ایِ یک جای کار می لنگد...! "هدا خاموش"

Free download new song & music video Siavash Series by Parvaz Homay . خلاصه داستان سریال «سیاوش» سیاوش سریالی ملودرام با رگه ‌های تند نقد اجتماعی است که با لوکیشن ‌هایی در کف جنوب شهر تهران تولید شده است و به ‌سبک بلاک ‌باسترهای هالیوودی مونتاژ شده است. پرواز همای خواننده سیاوش شد پرواز همای در گفت و گو با برنا گفت: من به تازگی تیتراژ سریال نمایش خانگی «سیاوش» را خوانده ام که هم زمان با پخش این سریال منتشر می کنم. سریال نمایش خانگی «سیاوش» با تهیه کنندگی مهدی یاری و کارگردانی سروش محمدزاده جهت پخش در شبکه نمایش خانگی تدارک دیده شده است.

 

 

 

دانلود آهنگ سریال سیاوش